23.04 - kvällsfika



Nu är det dags för en liten kvällsfika i form av en kopp varmt te och en skiva mjuk pepparkaka som min mormor bakat. Mums!
Morgondagen består förhoppningsvis utav träning, om jag mår bättre imorgon när jag vaknar (har varit dålig, på gränsen till sjuker sen julaftonskvällen nu). Annars blir det till att vara hemma, ta det lugnt och se till att bli frisk. Ligga i soffan och kolla på "sex and the city"  t.ex. Sen ska jag även ägna tid till att tillverka lite nyheter till min hemsida.
God kväll på er och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mys! :) KVällsfika är nästan bästa fikat! :)



Aow, sötnos :D

2008-12-26 @ 23:42:58
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0