Mina julklappar - 2008


Mor&far: Värmespolar, Sex and the city-box, Sex and the city-filmen, Kosta Boda skål, Björn Borg trosor, hörlurar, makeup borstar (rouge och eyeliner), sport-BH, träningstopp-PUMA, "Förtrollad", tuperingskam x2, PILGRIM-berlocker (till mitt armband), hudkräm (liten tub) och två böcker (inte med på bilden, de var försenade).
Daniel: 2st Disney klassiker-DVD
Dennis: 2st Disney klassiker-DVD
Christian: Parfym&bodylotion-DKNY (presentförpackning), Hårtork-Björn Axén, Björn Borg trosor (samma mönster som mor&far), Mamma Mia-cd skiva, Body butter&body scrub-SPA och ett mycket fint julkort.
Kristoffer&Zara: Dagsupplevelse-Smartbox (Till mig & christian).
Jag och Christian ska åka på en pralinkurs. Hur mysigt som helst.
Farfar&Renate: Pengar
(Kusin)Fredrik: En tygsäl som han har gjort själv. Superdupersöt. Den hamnar bredvid den fina träbilen jag fick ifrån kusin-Johan för några år sedan.
Louise: Mycket snygga lila strumpbyxor! (a)

Tack allihop, för mycket fina julklappar!

Sedan ska jag och mamma åka och kolla efter en foundation som jag vill ha, men som hon inte kunde handla då hon inte visste vilken nyans jag skulle ha. :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har ingen på min kamera :o Möjligtvis då att min mosters karl har på deras kamera ;p

Japp, skulle precis lägga upp dem ;)

Du fick en massa roligt ju, allt som stod med på den icke existerande (?!) önskelistan? :)

2008-12-25 @ 22:07:52
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com
Postat av: Louise

Du glömde ju min.... :(

2008-12-25 @ 23:31:17
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0