Uschfilm och träning för hela slanten.

Idag har jag inte suttit här mycket känner jag. Har varit en heldag på Bosön, träning för hela slanten. Sen har man inte gjort så mycket när man kommit hem. Tittade på en film nyss, vilken var en film som man bara satt & var nervös till. Så jobbigt. Den var väldigt bra, men usch så hemsk. "The invasion" hette den. Titta på den nu! :D

Imorgon ska jag upp tidigt. TIDIGT! jag menar verkliigen tidigt. Kl:05.30 kommer jag ställa väckarklockan på, vilket betyder att jag skulle sovit för länge sen. Ska iväg till Rimbo, ska vara där kl:07.00, för att sminka till en fotografering. Bilder kommer komma upp här senare hoppas jag. Det tar väl ungefär två timmar, sen ska jag hem och kolla på julkalendern! mysigt? jomenvisst. Sen blir det väl kanske lite julmarkanad också. Andra advent ju! mysmys.

Min älskling kommer troligen hit i natt också. Underbart att vakna upp och se honom bredvid mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0