11.09 | 26/11



Det ser fortfarande ut som på bilden ute, men det snöar inte längre.
Bra är väl kanske det eftersom det har snöat i typ 3 dygn nu.
Nu ska det även bli ändring, temperaturen ska bli till plusgrader i stället, och snön kommer ersättas med vatten,
vilket betydet att det "insnöade" samhället kommer istället bli det "översvämmade" samhället (?)

Idag ska jag i alla fall, medan det fortfarande är fint ute, umgås lte med Stephanie.
vi ska ta en liten sväng inne i Norrtälje och sedan får vi se.
Kommer i alla fall bli mycket trevligt eftersom vi inte har setts på väääldigt länge.

Förutom allt detta så håller jag även på och tillverka lite smycken, samt brochyrer till hemsidan.
mer information och bilder om detta kommer senare.
Var duktig och städade iordning lite på mitt arbetsskrivbord så att det går lite lättare att hitta det jag söker.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag börjar ¨få ordning på hemsidan nu ;)

2008-11-26 @ 18:01:53
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0