Adventfint .



Imorgon är det då första advent. Otroligt mysigt att gå upp på morgonen, tända det första ljuset och sedan äta frukost.
Igår var jag duktig och städade och gjorde adventfint inne på mitt rum. Putsade till och med mitt fönster, strykte mina julgardiner och bäddade rent i sägen. Ojojoj, va duktig jag var igår (a)
Det tyckte Louise också och hon tyckte jag förtjänade hela TVÅ klapp på axeln, man tackar!

Idag tänkte jag göra en insats och sortera mina kläder som ligger i pappkassar, samt lite andra påsar med grux i.
Men nu ska jag minsann dra mig härifrån ett tag. Återkommer senare. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh va fint! :) mysigt.

ha en bra dag

2008-11-29 @ 13:38:35
URL: http://millaans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0