armbandsnoja

3 stycken armband ifrån desireedesign.

Armband är nog min favorit utsmyckning, och det är väl därför jag alltid förut även har tillverkat mest armband.
Nu till hösten har jag dock tillverkat mest halsband (skulle jag tro i alla fall), men dessa tre söta
armband har jag i alla fall pysslat. Tycker själv om alla tre på tre olika sätt.


Men så var det ju om fredagen då, om idag helt enkelt. Jag har faktiskt varit lite duktig idag. Städat rummet, måste bara bädda rent nu också. Sen ska jag iväg och träna på bosön idag, och kommer därför missa idol. Inge bra, så det får helt enkelt spelas in.
Min älskling kom hit för en stund sen också, men har dock åkt iväg igen. Vi ses igen till kvällen.
MYS!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: förlåt gummsi!

2008-11-14 @ 14:11:38
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar också mest armband och dina är verkligen super fina!

2008-11-16 @ 11:55:33
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0