smyckestillverkning



Precis hemkommen ifrån en tur i Norrtälje tillsammans med Steph. Mycket trevligt var det, och vi får allt ses snart igen.

Nu sitter jag och pysslar lite med mina pärlor. Fick hem min sista beställning på mina pärlor som jag behöver för att fixa ihop ett halsband som jag har fått en specialbeställning på. Så det blir nog klart snart.
 Sen ska jag fortsätta pyssla med lite julsmycken eller något liknande.
Gjorde två "god jul" mobilsmycken igår, som det kanske kommer upp bilder på sen.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på den ljuva julmusiken och göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Concordia

Bilden är värsta inspirerande trots att jag aldrig har halsband eller något på mig, förutom ett kors.

2008-11-28 @ 12:46:06
URL: http://emira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0