finbesök ,

Igårkväll, sent, åkte jag och hämtade min bror Daniel på tågstationen. Daniel ska vara här till och med lördag morgon. Han kommer även passa på och kika lite på min träning imorgon på Lugnet, eftersom han även är min tränare som några vet.

Just för tillfället sitter min bror och min älskade sambo (a) och spelar TV-spel, men om ca:20min kommer jag ta över TVn för då ska jag minsann kolla på reprisen av The Mentalist, och hoppas jag får sällskap av de andra två.

I helgen är det fototräff i Avesta som jag ska på. Tror det kommer bli riktigt roligt, men har lite att planera tills dess (stressigt nu?). Idag har det varit fullt upp känns det som, och jag har inte riktigt orkat ta tag i det ännu. Jag och Daniel var förbi plantagen idag och handlade jord och krukor, för nu ska Desirée så fröer! :D

Ska även ta och packa upp lite pärlor och sätta mig med ett tag, samt kanske ringa Kajsa och se hur det går för henne och se om vi kan få upp den nya sidan. Ska även se till att fixa lite visitkort till desireedesign, vilket det också är Kajsa som ska hjälpa mig med(?).

Nu ska jag nog ta och ringa mamma. Föresten, köpte nya skor igår samt lämnade in mina stövlar på lite reperation!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul!

Emil och jag ska också flytta, fast inte längre än till norrtälje! :)

2009-04-03 @ 10:21:51
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0