äntligen ätit ,

Det blev inge hamburgare idag, utan istället hämtade vi mat ifrån Tzatziki i Falun på vägen hem därifrån. Har varit upptagna i några timmar så det blev inte riktigt som vi hade tänkt det. Härligt var i alla fall att allt slutade fint och nu har vi fått mat i magen i alla fall. Christian har gått och lagt sig eftersom han ska upp och jobba imorgonbitti stackarn. Själv sitter jag här och avvaktar så att min magknip som jag fick av maten ska gå över. Det blir så när man blir så hungrig och sedan äter en massa.

Imorgon är det lördag i alla fall och vi ska väl iväg och hjälpa Christians moster med familj o flytta. Under dagen då Christian jobbar ska jag försöka göra lite nytta (diska och städa lite bland annat). Ska ta en springrunda imorgon efter frukost också. Idag knåpade jag i alla fall ihop ett halsband, och det blev faktiskt i stort sätt som jag hade tänkt mig. Halsbandet finns på bild och till försäljning här nedan (dock gör inte bilden halsbandet helt rättvisa, var svårt att fota). Kanske lyckas knåpa ihop någe mer smycke imorgon.

Nej, nu ska jag snart gå o sova.

Men kolla som sagt på smycket nedan, och de andra smyckena som finns till salu.

Kommentarer
Postat av: cat

Åhhh Tzatziki! vi måste ta en par-special på stan snart igen och äta tillsammans!

2009-08-30 @ 10:35:21
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0