kväller ,


en bild ifrån då jag blev fotograferad av Nora i början på året ,

Christian har åkt till jobbet för att jobba sitt nattpass. Saknar honom redan, är så ensamt att sova ensam. Syndar med att dricka cola och trycka i mig lite chips. Ska sluta med det, I know I know. SKA göra det också, men inte just precis i detta ögonblick. Känner inte för det bara.

Imorgon blir det träning igen, har slarvat lite idag och igår, men har inte mått så bra heller. Imorgon däremot ska jag åka in till Lugnet efter frukost. Sedan på lördag ska jag troligen tävla en gång till, kan dock inte förvänta mig någe bra resultat. En annan söting som ska vara med och springa på tävlingen här i Falun är Kajsa-raring och samtidigt passar hon på att besöka mig under helgen. Yey! På fredag ska jag hämta upp sockertoppen på tågstationen.

Förutom detta ska jag allt planera in någon ny fotosession med Malin,
jag vill sminka lite igen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vacker bild! Drömmande.

2009-08-19 @ 18:20:54
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0