pyssel ,


Nu har allt mitt pyssel kommit.

Så var det torsdag och allt är åter det normala här hemma efter en en kort semester i Norge. Jag ska iväg och träna idag och se om jag kommer ikapp med träningen någon gång så att jag kan börja träna måndag-fredag igen. Nu har jag fått allt pysselmaterial som jag hade beställt. Så har inte direkt lust att göra något annat än att sätta mig och pyssla med det nu. Lägenheten ser ju ut som den gör också, alltså jag behöver städa (!) Vill få lite ordning igen här hemma.

För övrigt, mycket fint väder här hemma. Christian jobbar idag, ett extra pass så han är åter ledig imorgon och sedan fram tills måndag då han börjar med sina tio dagar igen.

Kommentarer
Postat av: lina steén

pyssla är underbart!

2009-08-14 @ 20:44:43
URL: http://linasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0