torsdagsuppdatering ,

Idag lyckades jag ta mig ut och springa lite, usch va jobbigt det var! Ska försöka gå ut och springa lite mer under nästa vecka + att jag ska ta mig ut något under helgen också. Har aktiv vila i 1½ vecka till så ska väl sköta det.

Just för tillfället sitter jag och äter lite vindruvor till lunch (inge vidare lunch jag vet), och sen måste jag ställa mig och steka lite köttfärs som ligger i kylskåpet så det inte blir dåligt. Senare blir det fisk till middag, mumsigt!

Ikväll ska jag äntligen iväg och sminka lite. Jag, Malin och Karin ska göra en fotosession tillsammans, riktigt roligt. Måste dock kika runt lite efter inspiration till makeupen. Har inte exakt kommit på vad jag ska göra ännu "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0