andra advent ,



Så var det andra ljuset tänt och det är helt enkelt andra advent, REDAN!
Julen närmar sig med stormsteg och jag tänkte lura med mig Catherine ner på stan för att leta lite julklappar i veckan. Hon och Björnar kommer hem ifrån London imorgon, så det ska bli kul o höra hur de har haft det.

Igår var det julbord med jobbet, vilket var väldigt trevligt. Imorgon är det jobb igen, kl6-11.

Har tittat på första avsnittet av den nya säsongen av Project Runway, det gillas.
För övrigt har jag bott framför TVn idag för att titta på alla repriser ifrån veckan på de programmen som jag inte hunnit titta på. Robinson, Ugly Betty och Desperate housewives. Nu sitter jag och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik? medan jag väntar på att bror ska ringa mig (tror han har glömt bort det så får nog ringa upp honom istället). Vi ska prata lite träning då min bror hade någon liten plan för min träning då det inte blir någe tävlingar för mig under vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0