ÄNTLIGEN!



Har gått o väntat på mina jul-filmer länge nu (känns det som i alla fall), men nu ramlade de in genom brevlådan. Såg att jag hade glömt ändra adressen på ginza.se till min nya adress, vilket betyder att de åkte genom adressändring och tog därför lite längre tid än vanligt. Som ni ser så saknas en av filmerna, YES nr2. Den är ju då slut överallt, men ligger restad på ginza åt mig. Jag undrar dock när den kommer komma, tror det kommer dröja lääänge! TYPISKT!

Men den första och den tredje filmen har jag i alla fall. Jag undrar om man kanske ska ta o titta på en jul-film senare(?) Ikväll blir det i alla fall Ugly Betty o Desperate Housewives på TV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0