dan före doppardan ,

Godermorgon alla morgonpigga! Själv har man varit vaken en timme och har precis ätit frukost. Klockan tickar på och det börjar bli dags att bege sig till jobbet. Det blev visst till att jobba några timmar idag också. Sen ska jag hem, packa och slå in ett paket. Sen ska jag och Christian hoppa in i bilen för att åka mot Lohärad. Längtar så otroligt.
Det ska bli väldigt skönt att komma hem till familjen för att fira julafton. Ikväll ska vi äta julskinkmackor och titta på "Die Hard", YES det ska vi! Ska även klä granen.

Det blir inte en lång visit i Lohärad dock. Den 25e måste vi bege oss hem igen då jag jobbar den 26e. Lite synd, men så kan det vara ibland. Huvudsaken är att jag får fira julafton med Christian och familjen där hemma.

Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-23 @ 06:26:30
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Die Hard på julafton? haha

2009-12-23 @ 07:00:05
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0