jag ser det snöar ,



Ute snöar det så fint, jag sitter här inne i soffan och lyssnar på julmusik och broderar på min julduk.
Christian sover ännu, har jobbat natt. Ska väcka honom om ungefär 2 timmar.
Idag är en ledig dag och även imorgon, men då är det istället julbord med jobbet. Är besviken över att det självklart var denna helg då jag ville åka hem till Lohärad för att sedan gå på julmarknaden imorgon tillsammans med Steph, MEN det blir lite svårt att hinna med det. Tycker det kan vara bra o vara med på julbordet o lära känna alla lite mer, + att det troligen blir väldigt trevligt! :)

Ska ner till Lohärad/Norrtälje nästa helg istället, MEN då visade det sig att jag skulle jobba på lördag. ajdå!
Får åka direkt efter jobbet för att sedan åka hem igen på söndag, vilket är lite tråkigt.
Måste hitta några dagar då jag hinner åka ner och umgås lite med mina vänner och passa på o juhandla lite där också. Vill så gärna in till Stockholm för lite julshopping också. Får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0