julshopping ,

Precis hemkommen efter en heldag i Falun med julshopping och lunch på Tzatziki -mums- tillsammans med Catherine, vilket har varit väldigt trevligt. Jag har hittat en del julklappar, även om det har varit väldigt svårt för mig att komma på vad jag ska köpa för julklappar i år. Inte bästa julklappsköpen i år, jag förbrukade all min fantasi på julklappsfronten förra året. Jag hittade i alla fall en klänning till julafton, hade en väldans beslutsångest angående vilken klänning jag skulle köpa, men tror det blev bra! Har även äntligen köpt mig ett julté, ska dricka det till frukost imorgonbitti.

Imorgon är det jobb, och sedan blir det INTE hemresa till Lohärad. Istället blir det jobb även på söndag. Jag hoppas istället kunna åka direkt efter jobbet på söndag och sedan stanna till och med onsdag då det är jobb igen på torsdag. Kommer att missa julfikan med släkten hemma i Lohärad, men så kan det bli. Får istället jobba och får lite extra pengar, vilket verkligen behövs.

Kommentarer
Postat av: cat

Du valde rätt klänning! =)

2009-12-11 @ 20:18:41
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0