uppdatering

Nu har jag varit så där otroligt dålig på att uppdatera här igen. Det ska bli bättring snart.
Igår fick jag i alla fall hem min stålstämpel som jag hade beställt till företaget, vilken jag har väntat på i över en månad. Nu när den har kommit och efter att den är betald kan jag börja kolla på lite pärlor igen för att sedan komma igång med alla dessa vårsmycken. Jag har inte heller velat dra fram alla pärlor och smyckesgrejer då jag så fint städande bland mina saker till min födelsedag.

Det börjar även närma sig flytt nu (wiiee), vilket gör att man inte vill stöka ner så mycket eftersom alla dessa grejer ska med mig upp till mitt nya boende. Jag och Christian har nu fått en 2a istället för hans 1a. Den nya lägenheten är omtapeterad och klar, och älskling har lyckats flytta över allt sitt till det nya boendet så jag kan tänka mig att det är lite kaos där just nu. Nästa vecka ska jag följa med upp när han åker hem och vi ska försöka få lite ordning där. Vi ska även åka och kolla på en ny soffa och en sängram.

Imorgon så ska jag och Christian gå på Joe LaberoHamburger börs, vilket christian fick biljetter till i födelsedagspresent av mig. Tror det kan bli mycket trevligt.

Idag är det träning för min del, och NU ska jag fortsätta rensa bland kläderna som ligger överallt i mitt rum.

Ja, där var en liten uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv. Nej, vi åkte Galaxy vid 19.15 ;)

PS. Jag är kär. DS haha

2009-02-27 @ 11:36:36
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0