Bästa blev sämsta.

Idag hade jag min första tävling, och troligen min sista för denna säsongen.

Försöket gick riktigt bra, kanske lite för bra (visade det sig), jag sprang på 7.98, vilket är 1 hundradel ifrån mitt pers. Det kändes riktigt bra, speciellt som första tävling och jag hade en kanon säsong framför mig, i alla fall i två timmar till. 

Finalen kom och jag drog sönder min baksida, nu ligger jag här i soffan och har flera veckors rehab framför mig. Skit!
Jag såg verkligen fram emot denna säsong, extra mycket med den kanonstart jag fick.
Klart allt inte skulle få vara "perfekt", nu är jag trasig :(
Jag är så besviken. Min otroliga glädje över ett bra lopp och en bra tid övergick snart i en otrolig besvikelse och irritation.
Jag vill TÄVLA, men jag kan ju glömma det nu, och jag som har planerat in en hel hög med tävlingar under vintern.

Ingen lycka idag alltså.


Kommentarer
Postat av: Matilda

fyy, typiskt att det ska hända sånt där, jättetrist. Tycker synd om dig nu!, puss

2009-01-12 @ 10:10:47
Postat av: Anonym

fyy, typiskt att det ska hända sånt där, jättetrist. Tycker synd om dig nu!, puss

2009-01-12 @ 10:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0