borta bra

Just nu sitter jag hemma hos söta Louise och vänta på att hon ska göra sig iordning, för sedan åker vi hem till mig istället. Igår var vi på bio, mycket trevligt och vi båda tyckte filmen var riktigt bra. När vi kommit tillbaks till Norrtälje så gick vi båda hem till henne och sov här. Så behövde inte min far komma in och hämta mig, skönt för honom.

Nu ska vi som sagt istället hem till mig, för jag har lite saker jag måste göra och Louise visste inte hur hon skulle fördriva dagen, så hon får helt enkelt följa med och hjälpa mig lite. Jag ska fylla i massor av papper som har med företaget att göra som ska skickas iväg. Jag måste beställa en stämpel med en logga som jag kan stämpla på mina smycken. Jag ska börja designa vårsmyckena, i alla fall en liten kollektion. Ja, det finns lite att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0