semester

Idag ca. kl: 16.42 ankom jag till Falun C och fick åter igen krama om min älskling. På tisdag den 6 januari fyller nämligen Christian år och jag tog helt enkelt en liten semester upp hit för att fira och umgås med honom. Helt underbart.
Detta betyder helt enkelt att jag kommer ta lite semester ifrån bloggen, eller i alla fall ifrån min tillverkning utav smycken där hemma. Jag håller fortfarande på med det smycket jag har skrivit om, då jag inte riktigt vet hur jag vill att det slutgiltiga smycket ska se ut, men förhoppningsvis kommer jag på det när jag kommer hem igen. Troligen blir det på torsdag som jag hoppar på tåget hem igen. Tävling i helgen nämligen, säsongens första. wiie!

Fick föresten en julklapp idag, ifrån söta Nora. Presentkort på "Elisabethskolan, the swedish skincare academy", så nu ska jag beställa en helkroppsmassage eller en ansiktsbehandling, har inte riktigt bestämt mig än så det kanske blir något helt annat. Jag och Sara (som också fick en julklapp i form av presentkort) ska ta oss en dag då vi åker dit. Tack så jättemycket Nora! Guld.

Kommentarer
Postat av: Kalle

mm helkroppsmassage hade suttit fint nu ja!

2009-01-04 @ 22:52:58
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0