ensam igen ,

Så har Louise tagit tåget hem igen och jag satt åter ensam i lägengeten. Nu slutar i och för sig Christian om ca:20min och jag längtar tills han kommer hem igen. Vädergudarna har verkligen inte vaknat på den goda sidan denna helgen, eller hela förra veckan. Det är inte okej så mycket som det har regnat. Nu däremot, när Louise åkt hem, börjar det spricka upp lite ute. Helt otroligt! Idag var jag och Louise iväg hem till Malin E. och Louise blev fotograferad, och jag fixade styling för svartvita foton. Riktigt fint blev det, och tror Louise blev nöjd med ett flertal bilder(?)
Nu ska jag åka iväg handla lite innan jag hämtar min älskling ifrån jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0