fynd nr.2


andra fyndet på gina, supersött midjeskärp för 29:-

Precis hemkommen ifrån Falun. Jag och Christian åkte iväg och kikade lite på stan. Jag skulle kolla efter lite småsaker och köpte mig lite glitter och en guldpenna. Sedan var vi in en snabbis på gina för att kolla efter midjeskärp och jag fann denna sockersöta rosa dekor, för endast 29:- rearearea, underbart det är.

Nu måste jag äta lite lunch för sedan ska jag iväg och träna nu när jag är helt frisk. Tänkte börja träna igår egentligen men mådde inte så bra p.g.a. mensvärk och hormoner som spökade. Nu däremot, har fortfarande ont i magen, men mår bättre än igår och ska minsann ta tag i träningen så att jag kommer igång. Blir träning t.o.m. måndag för att hinna med hela veckans träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0