himlen gråter ,


Frukost, yoghurt med banan, russin och mörk choklad.

Regn, regn, regn, det vägrar sluta regna. Jag önskar verkligen att solen ska komma tillbaks men det ser ju inte lovande ut direkt. Men en sak som är bra när det regnar, det är att man kan passa på att städa. Yes, det har vi gjort nu under hela morgonen. Städa städa städa. Fortfarande en del kvar, men det har i alla fall blivit lite renare här hemma.
Sen har jag även fått en skohylla och en spegel i klädkammaren nu, yey! Nu är det bara lite andra småsaker som ska fixas innan det är finfint där inne. Måste fundera ut hur jag vill ha det bara, vilken lösning som är smartast.

Föresten så ska jag åka och hämta Louise på tågstationen om ca:20 min! yey (igen)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0