inhandlat ,


fyndade en kjol jag ville ha.

Idag mådde Christian lite bättre och vi såg därför till att göra något, så vi åkte iväg till Borlänge Kupolen. Jag blev så glad då jag hittade en kjol på Gina för endast 49:-, vilket kändes som ett väldigt fynd då jag kikade på den förut för 199:-. Nu måste jag bara hitta lite fina bredare midjeskärp att matcha min nya kjol med.
Jag införskaffade även en febertermometer och nässpray till hushållet, Jomenvisst, jag anser att det behövs. För utom detta så åt vi även på Tacobar, vilket var evigheter sen sist. När vi bodde i Gamla stan var det dock lite vanligare att vi käkade det till middag men nu var det länge sen. Det var i alla fall mycket smarrigt.
Nu är vi hemma igen och jag ska nog sätta mig och pyssla lite med pärlorna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0