segdagen ,

Idag var inte min dag. Kände det redan imorse då jag hade tänkt gå upp lite tidigare än vanligt, men så blev ju inte fallet. Christian är sjuk och kan därmed inte träna på gymmet med mig. Hade styrketräning på schemat, men har flyttat det till lördag och hoppas att Christian är tillräckligt pigg för att följa med då, vill inte gymma själv.

Jag var i alla fall duktig och städade och gjorde fint i köket och vardagsrummet idag. Har även tvättat lite kläder, vilket behövdes. Men annars har jag varit bra seg idag, och fick ett oootroligt sug efter godis och CHIPS, därmed gick jag och handlade det. Behövdes för att jag inte skulle bli helt tokig på denna torsdag. Imorgon får jag åter sköta mig, och då ska jag även åka in till Lugnet och köra mina intervaller igen. (wiiee?) Hoppas föresten att min älskling blir frisk snart igen.

Kommentarer
Postat av: Cat

Ja har också tjuvätit snask idag...naturgodis men ack lika sött & onyttigt..hihi

2009-07-24 @ 00:07:46
URL: http://laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0