sjuklingen i Grycksbo ,

Som jag tidigare nämnt så har Christian varit sjuk och är fortfarande inte helt frisk, men han är i alla fall åter på jobbet. DOCK så har lille jag blivit sjuk, det är inte så illa och hoppas att det inte blir det men jag är inte frisk. Halsen spökar och jag har ligger på gränsen till feber. Hoppas verkligen verkligen att det vänder och att jag mår bättre imorgon så att jag kan träna på onsdag och hinna med hela veckans träning. Var precis ner till affären för att handla ris så att jag har något att äta, köpte även nudlar som ett matalternativ. Ner i kundkorgen åkte även chips, glass och godis. (ojdå)!! Jag känner inte för att vara duktig och nyttig när jag är sjuk, nej frukten och allt det bra får komma igen när jag är frisk igen. Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0