sommargubbar ,


Jordgubbar till lunch (?)

Nu äntligen har min älskling fått gått och sova. Han jobbade natt, kom hem, somnade, blev inom kort väckt av larmet, kom hem, åt lite frukost, så gick nästa larm. Nu har han i alla fall gått och lagt sig och jag hoppas han får sova lite så han orkar med att jobba natt i natt igen.
Själv passade jag på att åka iväg och träna i Falun medan Christian var iväg på jobb. Träningen gick bra, riktigt svettigt och varmt med tanke på att solen stekte mig under hela uppvärmningen och sedan även under resten av träningen, men det blev lite lindrigare då molnen blev fler och fler. Jag åkte sedan och köpte med mig lite jordgubbar hem, mums!
Nu ska jag väl försöka laga iordning någon mat, för jordgubbar till lunch tror jag är lite fattigt när man har tränat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0