städkväll & lite lägenhet ,

Christian och jag insåg att det var dags att städa lite igen. Nu är det fint igen, men det finns fortfarande en del att göra. Christian var duktig och gick ner i källaren och städade i förrådet, vilket också behövdes. Tvättat lite har jag också gjort. Imorgon ska vi sätta upp ett nytt bord i sovrummet som jag kan sitta med mina pärlor vid. Jag måste också köpa lite fler krukor till balkongen och fixa iordning där. Badrummet ska också fixas lite och nya saker ska dit, men det får nog bli nästa månad, kanske att något litet kan fixas då i alla fall.

Lite bilder på lägenheten:


köksbordet + köksfönster.
I fönstret står mina söta kaktusar Nils och Ernst.


diskbänken, jag har varit duktig och diskat upp hela den stora högen med smutsdisk.


köket ,


en liten del av vardagsrummet + balkongdörren ,


vår balkong med alla underbara plantor ,


farmors gamla nalle som jag har fått, sitter i hallen på min brudkista och håller lite koll ,
favoritnallen när man var liten och hälsade på hemma hos farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0