tzatziki till chokladfabrik ,

Måste bara säga att jag var duktig och diskade upp all disk vi hade idag, så skönt att ha det gjorde så slipper jag göra det imorgon.

Idag så lyxade jag och min älskling till det lite med grekisk mat ifrån "Tzatziki", eftersom det är/var Christians sista dag på semestern och imorgon är det jobb som gäller igen. Till maten slog vi igång "Kalle och chokladfabriken" då jag endast sett början på den och Christian inte sett den alls, eller nu har vi ju det. En sak som jag tyckte var lite konstigt är att den lille killen heter "Kalle" vid översättningen men i filmen så heter han "Charlie". Varför byta namn på honom?

Nu är det i alla fall dags att gå och sova. Imorgon ska jag försöka komma upp i tid och göra lite nytta. Ska försöka rensa lite bland mina kläder, skulle behövas, och fixa iordning i klädkammaren. Sedan är det träning på schemat såklart! 

Kommentarer
Postat av: Cat

Sjukt avis på Tzatziki-mat!!!!!!!!!

2009-07-07 @ 21:39:47
URL: http://laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0