favorit i repris ,



Halsband utav sötvattenpärlor, swarovski och sterling silver 925 (äkta silver) delar.

För er som kollade in på min tidigare blogg har sett detta halsband förut.
Det är en favorit i mig, så här kommer lite favorit i repris.
Jag kollar nu igen alla mina smycken inför flytten för att se vilka smycken som ska upp på den "nya" hemsidan.
Jag har även införskaffat så att jag kan sätta på tags med en logga på varje smycke som jag tillverkar/designar.
En liten tag har även detta halsband fått nu.

Kommentarer
Postat av: lena

Oj vilket snyggt halsband! Var har du fått tag i brickan med loggan på?

Själv gör jag också smycken, men bara till familj och vänner, och det skulle vara kul att ha en lite bricka med mitt namn på, när jag ger bort mina smycken.

2009-03-25 @ 22:43:31
Postat av: lena

Du kunde inte hjälpa mej med brickan, var man kan få tag i såna? =(

2009-03-31 @ 20:58:37
Postat av: lena

Hej och tack för ditt mail ang tagsen. =)

2009-04-04 @ 21:05:13
Postat av: Malin

Hej,

Måste säga att jag också blev nyfiken på vart man kan få tag i tagsen. Stansar du dit logon själv eller kommer de färdiga?

2009-04-21 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0