Grycksbo

Åter lyder rubriken Grycksbo, men idag är det lite annorlunda. Idag är min första dag i mitt nya boende. Igår hoppade jag, mamma och pappa in i bilen, packade den full med mina saker och det bar av mot Falun och Grycksbo. Igårkväll åkte de hem igen och nu sitter jag är, ska äta frukost och Christian är och jobbar. Har en hel del upp-packande att göra idag. Det finns en sak som är värra än att packa, och det är att packa upp. Vart ska jag lägga allt?

Fick lite inflyttningspresenter igår också, mycket trevlig och mycket glad blev jag. Under veckan kommer även den nya soffan anlända, vilken kommer bli otroligt mycket trevligare än den vi har nu. Och på onsdag får vi finbesök utav min storebror Daniel.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du flyttat? Vart då?

Tack snälla du, bättre sent än aldrig! :)

2009-04-01 @ 15:31:28
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0