kl:21.21

Har ätit så att jag har ont i magen. Orkade inte laga någon mat och kände mig lite ensam då Christian inte är hemma (jobbar 12-timmars idag, 18.00-06.00) så jag gick ner och köpte mig en kebabtallrik och en burkläsk. Mycket gott, men nu har jag som sagt var ont i magen. Svårt att sluta äta när det är gott.

Imorgon ska jag in till Falun och ta en fika för att prata lite fotograferingar och styling. Sedan är det bara hem och städa och fixa så att det är lite fint när jag och Christian kommer hem igen. På tisdag ska vi åka ner till Lohärad och om en vecka, på söndag så bär det av till Mallorca, UNDERBART! Måste packa ihop kläder till redan imorgon också. Kom nu även på att jag skulle skriva en lista till C inför resan. Får göra det under kvällen.

Har även suttit lite med mina pärlor idag. Har gjort en lite enklare söt fotlänk, MEN har ingen bra bild på den, men slänger upp en bild senare. Har även lite andra idéer på vad jag ska göra men saknar lite småsaker till det så får göra det när jag kommer hem igen om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0