åter höst ,

Så var snön borta igen då. Det var en kort visit den snön gjorde, men det var väl bara att räkna med. Jag blev  väldigt besviken när jag vaknade och taken på husen bredvid åter igen var tegelfärgade. Idag är det en riktigt tråkig dag, det var väl ungefär lika igår MEN då snöade det i alla fall. Jag har precis varit ut på balkongen och slitit bort alla gamla växter som hängde döa där ute. Nu skulle jag bara vilja ha lite höstväxter, men får se hur det blir med det. Längtar tills det är dags att sätta upp utebelysningen, men får väl vänta tre veckor till i alla fall.

IDAG ska jag och Christian göra ett nytt försök med att hinna till Borlänge. Jag sitter och väntar på att han ska komma hem igen så att vi kan äta lite lunch för att sedan åka iväg. yey! Sedan är det bara att åka hem för att kolla på Idol kl:20.00.

Igår tittade jag och Christian på film och myste, jättemysigt var det. Vi tittade på "Benjamin Buttons Otroliga liv", vilken var över förväntan måste jag säga. En riktigt bra film som jag verkligen rekomenderar de som inte redan har tittat på den att genast göra det. Mycket fin, men sorglig film.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den filmen är så otroligt söt. Älskar den :)

2009-11-09 @ 13:20:42
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0