en härlig morgon ,


Vaknade upp imorse och tittade ut genom fönstret, och gissa vad glad jag blev...
Det har SNÖAT under natten och det är nu vitt ute, yey! Hoppas det stannar kvar!!

Jag har precis kommit in efter min lilla morgon-joggingrunda. Det är tufft o ta sig tillbaks in i träningen, men det går framåt. Flåset är inte det bästa vilket gör det tufft o gå ut och springa innan frukost, men med lite musik i öronen lyckades jag i alla fall ta mig ut och runt min lille joggingtur.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta frukost. Efter frukosten måste jag se till o göra lite nytta, eller ska jag kanske ta och börja på mitt nya broderi(?)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul med snö. Här är det bara jättegrått och jättetråkigt. Har inte sett solen på ett par dagar nu ;/

2009-11-11 @ 12:36:21
URL: http://kaufeldt.blogg.se/
Postat av: coneh

Konstigt.. Här i Järfälla har det inte snöat ett dugg ^^

2009-11-11 @ 14:34:11
URL: http://chms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0