Förhäxade ,

Jag och Catherine har precis avslutat vår förhäxadkväll för denna gången. Efter god mat och mysigt snask har vi båda ont i magen. Jag tänker minsann gå och lägga mig för att vakna pigg och glad imorgon (idag) igen. Christian är inne i Falun och roar sig och kommer väl hem igen imorgon någon gång. Kvällen har i alla fall varit väldigt trevlig, och vi får minsann ta oss några fler förhäxad-kvällar (vet inte hur många avsnitt vi har lyckats titta på idag, och det med lite avbrott för prat, promenader och för hämtning av mat + att vi fick göra rent en skiva som vi föst trodde smält(?) eller liknande men som tur var bara var smutsig.) Man blev helt klart fast i serien och skulle kunna sitta o titta hela dagarna, men det blev jag alltid när det kommer till serier. hoho. Vilket påminde mig om att jag måste titta på reprisen av två serier imorgon på TV.

Idag har jag försten planterat mina ljung ute på balkongen, FINT blev det! Ska slänga upp en liten bild imorgon. Jag har även lyckats plantera om några andra blommor här hemma till nya krukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0