kommer det kanske bli vitt ute snart??

Satt idag och önskade att det skulle börja snöa och (inom) en halvtimme senare tittar jag ut genom fönstret medan jag byter om till träningskläder, och vad är det jag ser? jo SNÖ! Jag ger mig ut i vintervädret för att träna, men efter en liten stund blir snön istället regn, och en liten stund senare är det snö igen. Sedan slutade det snöa och sedan började det snöa igen. Nu har det slutat snöa och TYVÄRR så är ju ingen snö kvar på backen och det är fortfarande grått och trist ute. Jag längtar till den morgonen jag vaknar och taken och backen är vit.

Jag längtar så otroligt till jul föresten, eller i alla fall till första advent då det börjar närma sig julafton på riktigt och man kan börja julpynta och lyssna på julmusik utan att alla tycker man är helt galen. JULTOKIG!! :) Tur att jag har en på min sida här i Grycksbo, eller hur Cat??! ;)

Helgen då det är första advent ska föresten mina föräldrar komma och hälsa på (som det ser ut nu i alla fall), vilket kommer bli otroligt trevligt. Då ska mamma och jag åka iväg till tomtebutiken (som jag kallar den) och julhandla lite, yey!

Nu ska jag fortsätta med matlagningen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Ja precis. Någongång får vi se till att det blir av iallafall. Men såklart att de finns någon helg för att åka upp till dig och hälsa på. (: Förövrigt lät det helt sjukt att säga Nästa År. HALLÅ! Det va nyår för en liten stund sen!

2009-11-10 @ 15:40:46
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sv; Ja, det är ju inte så kul och känna att man har astmatiska anfall hela dagen ;/

2009-11-10 @ 16:24:07
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0