shoppingtur(?)



Har kommit hem ifrån en lite tur i Falun med Catherine. Vi var till Plantagen där jag skulle byta en kruka mot en större, jag köpte även en amaryllis med kruka (se ovan). Sedan åkte vi till Rusta och köpte lite småsaker samt kollade på alla julsaker, det är ju så otroligt trevligt att gå o kolla på alla fina julsaker som finns i butikerna nu. LÄNGTAR!! Jag köpte faktiskt en adventljusstake (en sådan där man har fyra ljus och tänder ett varje advent).
Sedan åkte vi till Hemköp för att Cat skulle ha något därifrån för att sedan åka vidare till ICA Maxi där jag skulle handla hem lite matvaror. Mycket trevlig liten tur, men nu är jag verkligen jättehungrig och ska ställa mig och laga mat.

Imorgon blir en heldag(?) borta också. Vart? Det ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0