inte sjuk - inte frisk (?)

Imorse var jag iväg en stund till Falun, men sedan har det inte hänt mycket idag. Mår inge vidare, är väl inte direkt sjuk men känner mig inte heller frisk. Har även en blåsa i munnen, precis i mitten på underläppen och denna blåsa göra så att det ilar i tänderna (svårt att förklara, men det är sjuuukt jobbigt och obehagligt). Orkar inte med den längre, så ont också, vilket gör det jobbigt att äta och jag är i stort sätt inte sugen på någon mat alls.
Ingen träning idag alltså.

För tillfället sitter jag och tittar på TV, Desperate housewives (mitt favoritprogram på TV just nu) och efter detta kom jag även på att de nya avsnitten av "Christine" går, vilket jag tycker är så otroligt roligt.
Christian är borta hos Björnar tror jag. Han orkar inte med mig och mitt TV-tittande, så då smiter han härifrån en liten stund.

Föresten, jag längtar så otroligt mycket till julafton.
Eller i alla fall till första advent, då allt mysigt med julen börjar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv; Det var nån universitetsstudie om "unga vuxna", alltså livet efter gymnasiet eller något sånt.

2009-10-21 @ 12:25:32
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0