julmusik, tomtar och doftljus .



Idag har jag broderat nr.2 av tomtarna, visst är de fina?
Jag har lyssnat på julmusik haft doftljus tända och suttit och broderat på mina tomtar, mycket mysigt.
Nu kanske alla tycker att det är lite tidigt för att lyssna på julmusik, men det är ju så mysigt med julmusik och jag längtar hela året efter att få lyssna på det. På söndag är det bara fyra veckor kvar till första advent för den delen.

Nu på kvällen har jag bakat en rulltårta (drömrulltårta), mycket mumsigt.
Jag har även kollat på Idol, där det var en i publiken som friade till sin sambo i direktsändning, jättefint!
Nu har jag inte mycket att göra. Är mest bara seg. jadu...


Kommentarer
Postat av: Malin Englund

broderar du oxå? gud va duktig du är... o julmusik... hahaa... mysfaktor max!



jag är sån där som får sentimental inkontinens när det blir kört och rart och på Idol så trillade tårarna så rörd blev jag av hans frieri... vackert...:D



ska ta tag i redigeringen av bilderna nu...:)



kramen

2009-10-31 @ 19:12:38
URL: http://www.mephoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0