på G ,

Om ungefär en halvtimme så är jag och mor på G mot Uppsala där jag ska hoppa på mitt tåg mot Falun (efter ett byte i Borlänge). I Falun är Cat så snäll och hämtar mig eftersom karln min jobbar eftermiddag och slutar först kl22. Väl hemma i Grycksbo blir det troligen att stanna hos den trevliga grannen som hämtat mig för ett eller två Förhäxadavsnitt(?) Det ska bli skönt att komma hem igen, och då blir jag minsann hemma ett tag innan jag åker iväg på fler äventyr neråt i landet.

Appråpå "på G" så var minsann jag och Jessica och käkade på resturangen "På G" här i Norrtälje igår. Det var mycket trevligt. Vi båda åt "Toast Biff" eller vad det hette, vilket smakade väldigt bra. Vi satt där jättelänge och snackade, då vi har mycket att prata om eftersom vi inte ses så ofta. Nu får det däremot bli ändring på att ses en gång i halvåret/året och ses lite oftare, är ju så otroligt TREVLIGT!

Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

jag veet, så himla söta liksom :D <3

ska vi följa varandra på bloglovin? :3

2009-10-10 @ 02:10:41
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej jag var inte ledig från praktiken igår, var där och var så flitig sörru! :D

2009-10-10 @ 09:27:31
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0