tågbiljetter ,

Biljetten är bokad och kl:17.32 går tåget mot Uppsala. I uppsala blir jag hämtad av min mor, de är ju för snälla som åker och hämtar mig där så jag slipper den långa resan genom Stockholm hem till Norrtälje. Det ska bli trevligt att komma hem till Lohärad lite igen, även om jag kommer sakna min karl här hemma. Imorgon är det marknaden i Norrtälje som jag tänkte ta en liten sväng på, och jag hoppas bara att min förkylning inte kommer bli värre. Det blir ett kort besök, men jag hoppas i alla fall att jag hinner träffa några trevliga personer. För övrigt har jag varit riktigt duktig och bokat en tågbiljett till den 23/12 så att jag kommer ut till Lohärad till julafton. Här är man ute i tid!

Ikväll är det föresten säsongspremiär för "Desperate Housewives", vilket jag har längtat efter. Förhoppningsvis kommer jag hem till Lohärad precis lagom till kl:21.00 så att jag kan slå mig ner framför TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0