Tidig middag, eller var det sen lunch?


God sallad till lunch/middag.

Blev tidig middag idag, eller kanske sen lunch(?) Hur som smakade det väldigt bra med en ost&skinksallad. Mums!
Eftersom det blev tidig middag idag tog vi lite kvällsfika i form av varma mackor, mums (igen).

Nu sitter jag är och väntar på att klockan ska bli 22 så att True blood börjar.
Älskling min har gått och lagt sig då det är dags för arbete imorgon igen. Jag ska själv försöka ta mig upp i tid imorgon och göra lite nytta. Vore bra kanske.
Sedan kommer faktiskt min storebror på besök under morgondagen, då han tänkte låna vår soffa att sova på natten till fredag. Helt okej för mig.

Försten blev det ingen träning för mig idag. Blåsan i munnen fick mig att känna mig sjuk (+ att jag var otroligt trött i kroppen under eftermiddagen efter maten) och jag sov i ungefär 2 timmar för att slippa tänka på den ilande känslan i munnen och tänderna. Nu mår jag lite bättre. Blåsan gör fortfarande ont och jag hoppas det är bättre med den imorgon. hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0