juletider(?)

Nu kan du hitta julklappspapper och dylikt för julklappsinslagningen på Rusta (Norrtälje).
Tidigt för det? Lite kanske!


Jag och mamma var in på Rusta idag när vi var i Norrtälje och jominsann julklappspapper fanns nu att köpa. Jag och mamma (som båda tycker väldigt mycket om julen) tycker det är LITE tidigt att börja med detta redan. Har för mig att Rusta var tidiga med alla julsaker även förra året, men i år känns det som om det kommer ännu tidigare. Man kan väl i alla fall vänta till mitten på oktober. Eller?

Kommentarer
Postat av: Demona

Jag var själv inne på Rusta igår och reagerade precis som dig. Här var det inte bara julklappspapper utan dom höll på för fullt att plocka ut ALLA julsaker.

Alla julgranskulor var framme och om någon dag har dom väl hunnit få upp både ljusstakar och granar.

2009-09-27 @ 09:50:59
URL: http://demonascloset.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0