ordning(?)

Idag har inte varit en så där jättebra dag. Har, efter jag ätit, fått lite tungt o andas (svårt att förklara så inge mer om det). Så idag har det inte heller blivit någon träning, utan hoppas på en bättre dag imorgon då jag ska ta på mig träningskläderna och komma igång med den nya träningen, JA!

 

Just nu sitter jag hemma och glor på TV, Christian har åkt till jobbet. Jag har inte ätit någon middag ännu, som tur är åt jag en ganska bra lunch i alla fall. Nu när jag tänkte ta mig något att äta, visade det sig att det inte fanns något enkelt att laga iordning. Blev sugen på pannkakor, MEN ingen mjölk. Har fått i mig en smörgås, MEN nu är smöret slut. Falukorven jag tänkte äta till middag tidigare idag hade gått ut i datum för några dagar sedan (ojdå).

 

Imorgon blir det rensning av kylskåpet så att det blir lite ordning där igen. Sedan är det till att städa och diska lite också. Yepp, nu ska det bli ordning igen. Go kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0