solsken ,

Goder eftermiddag allihop. Idag har varit en otroligt seg morgon. Jag gick upp och åt, tillslut, frukost, sedan somnade jag på soffan(!). Till min glädje så var molnen i stort sätt borta och solen smyckade himlen när jag vaknade igen. UNDERBART! Idag ska jag börja med min träning (mördarträning?) som ska göra mig i toppform till vinterns tävlingar (igen). Hoppas att jag slipper skadan denna vinter. Jag vet inte riktigt när jag ska lyckas ta mig iväg och träna dock, är lite svårt att ta sig iväg på första träningen + att det är ett backpass så jag måste hitta en bra backe här i närheten(?).

Dags för ny matlista också för den delen, ska kanske sätta mig och skriva den på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0