städdag (?)

Igår var vi som sagt på bio, Inglourious Basterds av Quentin Tarantino, vilket man tydligt märkte. Jag tycker i alla fall att filmen var bra, helt klart sevärd. Var otroligt trevligt att vara på bio igen, jag är ju en riktig bio-människa medan min karl är totalt motsatsen och verkligen inte tycker om att gå på bio. Tycker därför det var väldigt gulligt att offra sig lite och gå på bio tillsammans med mig. Sedan var även Björnar och Catherine med, mycket trevligt.

Här hemma i lägenheten är det allt annat än städat kan jag tala om, och imorgon får vi besök av Tim (christians kompis ifrån stockholm) vilket betyder att denna dag blir en städdag(?)!! Själv sitter jag hemma lite halvseg och väntar på att Christian ska komma hem igen, vilket jag inte vet när han gör. Jag hoppas verkligen snart!
Har mensvärk(!) hatar och är otroligt trött. Har dock sovit lite på soffan nu så har blivit lite piggare. Träning senare, men funderar på om jag ska försöka ta mig iväg och träna sen när Christian ska iväg på övning. yes!

Kommentarer
Postat av: cat

Ja fy fan, har också haft mensvärk nu i veckan! SEGT. Se till att vara med grabbarna i helgen nu så du slipper ha tråkigt och vara själv, typiskt att vi åker just nu men men :/



Hör av dig sen när du tränat, ska in till stan efter maten och köpa hundmat jag!

kram

2009-09-30 @ 16:15:47
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0