FAIL !

Idag har jag verkligen planerat in att jag skulle så mina fröer (vilket skulle gjort för 2-3veckor sedan), MEN så visade det sig att jag hade fel jord hemma. FAIL! Imorgon måste jag åka in och handla såjord för att sedan trycka ner de små fröerna i jorden och hoppas att jag lyckas få några plantor innan sommaren är slut.

Tog tag i disken imorse, så nu är det fint i köket igen. Sen satte jag mig och tittade på ett avsnitt av Desperate housewives på datorn. Väntar på att karln min ska vakna, han har jobbat natt. Jag skulle nämligen behöva tvätta lite kläder. Lägenheten måste även städas innan vi åker iväg imorgon, som tur är är det inte så jättemycket att städa så det kommer nog gå ganska fort.

Ikväll ska jag och Catherine ha en trevlig Förhäxadkväll med mat ifrån Tzatziki och sedan lite popcorn(?) till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0