kväller ,

Börjar bli lite trött. Har en väldigt bråkig kattunge i soffan just nu. Christian och jag har varit hemma hos Björnar och Catherine och grillat lite vilket var väldigt trevligt. Catherine och jag passade på o titta på tre avsnitt Förhäxad. Vi har en del att ta igen då det inte har blivit så värst mycket tittande den senaste tiden. Snart är det bara 1½ säsong kvar, det närmar sig slutet.

Imorgon jobbar Christian eftermiddag och jag kommer vara hemma en del själv. Detta betyder att jag måste hitta på någon middag o laga till mig själv, vilket är så tråkigt. Funderar på att åka in till Falun o fixa lite efter att karln min åkt till jobbet. Sen ska jag kanske rensa bland mina kläder(?) och fixa lite här hemma. Ett träningspass ska jag klämma in någonstans också. Imorgon börjar föresten mitt godisfria liv igen. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0