The Umbilical brothers ,



Igår var Christian och jag till Uppsala Konsert och Kongress för att titta på "The Umbilical brothers". Christian (och jag) fick biljetter från hans bror (med familj) i julklapp. Mycket bra julklapp kan jag säga.

Jag har sett några klipp med dem på youtube och jag såg fram emot showen, men inte trodde jag att jag skulle skratta mig igenom två timmar. De var så jäkla roliga och sjukt mycket bättre live än på de klipp jag sett.
De var helt enkelt bättre än väntat, och då förväntade jag mig ändå en mycket bra show.
Jag skulle lätt kunna gå på en till föreställning och jag tycker helt klart att de som inte har sett dem ska försöka göra det. De är otroligt duktiga och roliga.

För er som inte har en aning om vilka de är, klicka här för att se ett klipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0